Jak i płatności odroczone PayPo zwiększają sprzedaż w sklepie?

Jak i płatności odroczone PayPo zwiększają sprzedaż w sklepie?

Szybie i płatności to jednak i filar każdego i sklepu Internet -owego. Jednak dziś do rozwiązań, które jednak i obowiązkowo powinny, zacząć się pojawiać na tej o to ścieżce zakupowej klienta dołączają, takie o to płatności odroczone. Na ten dany o to moment ponad 69 procent millenialsów deklaruje, że decyduje się chętniej na taki o to zakup w sklepie. Jeżeli jednak i widzi dostępną metodę płatności jak BNPL (buy now, pay later) Taką, jak też i PayPo.

Sprawdź, jakie korzyści i przyniesie taka oferta dla klientów do Twojego to sklepu!

Czym są jednak i takie to płatności odroczone, które nazywamy PayPo?

PayPo to też i prosta, intuicyjna, ale i bardzo bezpieczna metoda płatności, która jednak i pozwoli Twoim o to klientom odroczyć płatności za zakupy w ów to czasie. Oznacza jednak to, że taki o to konsument kupuje i otrzymuje, produkt już teraz a zapłaci, za niego:

  • Za 30 dni.
  • Lub rozkłada taką o to płatność na raty.

To jednak i kupujący zadecyduje, którą z tych o to dwóch form wybierze.

Jak działa takie PayPo?

  1. Klient wybiera tą o to funkcję płatności.
  2. PayPo opłaca te o to zamówienie, a sprzedawca otrzymuje wpłatę.
  3. Klient odbiera taką o to przesyłkę i ma 30 dni na zapłacenie.

Klient, który i robi takie o to zakupy po raz pierwszy jednak i musi podać swoje podstawowe to dane, które pomogą zweryfikować, czy po takim czasie będzie w stanie im za to zapłacić.

Dzięki też i PayPo klient płaci za takie o to zamówienie, kiedy mu wygodnie. Po otrzymaniu produktu, a nie z góry, jak to jest dotychczas.

Jak również i płatności odroczone PayPo wpływają na sprzedaż w sklepie?

Rosnące i zainteresowanie kupujących to też i tym modelem BNPL nie jest jednak już takie to obojętne sprzedawcom. Ci, którzy i dopiero co zastanawiają się nad takim o to rozwiązaniem i udostępnieniem ich dla klientów, mogą jednak i przyjrzeć się poczynaniom innym. Sklepy, które już takie o to oferty posiadają, wskazują, na kilka takowych to ważnych już czynników sprzedażowych, które jednak i udaje im się poprawić z tego typem wykorzystania metody płatności, a jakie są to? Są to takie jak:

  1. Wzrost wartości koszyka zakupowego z płatnością PayPo.
  2. Mniej porzuconych to koszyków zakupowych.
  3. Nowi, ale i też powracający to klienci.
  4. Wyższa i konwersja sprzedaży, ale i też lepsze to wyniki reklamowe.

Płatności odroczone jednak i stają się standardem w tej o to branży.

Według i różnych to badań Checkout.com, rozwiązania i takie jak PayPo będą jednym z tych o to głównych już czynników kształtujących ten o to światowy to rynek e-commerce. Korzysta z nich już coraz to wyższa liczba kupujących w sieci. Na rok 2021 zanotowano aż ponad 56 procent konsumentów, którzy właśnie i wykorzystali o to ten proces płatności przy zakupach, co też i dało szacowaną liczbę prawie 100 miliardów euro. Według i takich o to prognoz do 2025 roku ma ona już wynosić od 680 miliardów euro.

Author: prokat.pl