Jak sprzedawać ubrania na Facebooku?

Media społecznością dają, dzisiaj naprawdę spore możliwości nie jest, to tylko i wyłącznie w zakresie takich o to promocji produktów, ale i umożliwiają ich sprzedaż. To też i bardzo dobry kanał, aby jednak i zwiększyć woje zasięgi, ale i też dotrzeć do nowych klientów. Oferuje też i przy tym naprawdę wiele to nowych rozwiązań, ale możliwości szczególnie w branży modowej. Przeczytaj jednak i uważnie, jak również sprzedawać ubrania na Facebooku.

Jak docierać do klientów na Facebooku?

W przypadku i branży fashion na social media są jednym z tych naprawdę i niezbędnych to kanałów do komunikacji ze swoimi klientami. Facebook, ale nie tylko i on zwykle jednak i kojarzą się z idealną platformą do różnorodnej promocji produktów, jednak już też i warto zacząć je wykorzystywać pod ich możliwości sprzedażowe.

Jednym z tych o to podstawowych już kanałów do sprzedaży ubrań jest właśnie sam Facebook, który jednak i należy do czołówki platform społecznościowych w Polsce. W jaki jednak i sposób dotrzeć do klienta za pomocą tego o to kanału?

  • Załóż fanpage swojej firmy odzieżowej.
  • Korzystaj z różnorodnych formatów.
  • Dziel się też wiedzą.
  • Wchodź w tak zwane interakcje z fanami.
  • Zainwestuj w płatne reklamy na Facebooku.
  • Wykorzystaj Messengera do obsługi klienta.

Działania promocyjne to też i niejedyny taki o to sposób na zwiększenie swoich dotychczasowych zysków. Media jednak i stale się rozwijają co też i udostępniają nowe możliwości dla takich właśnie użytkowników biznes -owych. Jedną z takich też i platform będzie Facebook. Sprzedaż ubrań na tym to kanale umożliwiają dedykowane to rozwiązania, które opisaliśmy właśnie dla was poniżej!

Jak sprzedawać ubrania przez sklep na Facebooku?

Jeżeli i chcesz zacząć też sprzedawać ubrania w mediach społecznościowych, to jednak i najlepszym dotychczasowym to sposobem będzie założenie też i sklepu na Facebooku. To osobna jednak i zakładka, która również możemy skonfigurować na Fanpage’u umożliwiająca jednak i użytkownikom na przeglądanie oferty Twojego to sklepu.

Pamiętaj, że jednak i do tej pory w Polsce nie ma jednak i możliwości bezpośredniej to sprzedaży na tym o to mediów społecznościowym, dlatego również i po kliknięciu takie o to zdjęcia produktu, klient zostanie przekierowany do Twojego sklepu Internetowego, albo też i do wiadomości na Messengerze. Minusem jednak i tego to drugiego już działania jest też i fakt, że ta metoda nie może być powiązana z żadną to metodą płatności. Warto, więc i zatem zintegrować sprzedaż na Facebooku z Twoim o to nowo powstałym sklepem On-line.

Dlaczego też i warto założyć taki o to sklep na Facebooku?

  • Dodatkowy kanał sprzedaży pozwoli uzyskać większy zysk.
  • Zwiększa zasięg, ale i rozpoznawalność marki.
  • Jest to forma bardzo atrakcyjna dla użytkowników.
  • W łatwy też i sposób oznaczasz właśnie takie o to produkty w postach.
  • Możesz kierować też i bezpośrednio do takiej to karty produktu.
  • Twoi klienci od razu dowiedzą się również o aktualizacji asortymentu w sklepie.
  • Zmniejszysz też i dystans z klientem i zbudujesz zaufanie.
  • Możesz analizować wyniki za pomocą dostępnych tam statystyk
  • Samodzielne prowadzenie sklepu na Facebooku nic też i nie kosztuje.

Jak jednak i założyć taki o to sklep z ubraniami na tym portalu?

Konfiguracja takiego też i sklepu na Facebooku nie należy do zbyt trudnych zadań. Co więcej, jest też ona całkowicie za darmo. Aby jednak i móc założyć taki o to też i sklep musisz spełnić już parę określonych to wymagań.

  • Być administratorem Menadżera firmy.
  • Być właścicielem tej strony na Facebook.
  • Mieć uprawnienia do zarządzania stroną oraz do zarządzania katalogiem w Menadżerze firmy.
  • Prowadzić sklep z ubraniami, z którym zsynchronizujesz taką o to sprzedaż na Facebook.

Jeżeli spełniasz powyższe warunki, możesz skonfigurować Twój sklep. Zarobisz to na stronie Menadżera Sprzedaży. Facebook przeprowadzi Cię przez cały też i taki o to proces za pomocą różnorodnych komunikatów wyświetlanych w takim jednym o to formularzu.

  1. Zaznacz metodę finalizacji zakupu.
  2. Zaakceptuj też i umowę handlową, ale też i utwórz sklep.
  3. Dodaj produkty do tego o to sklepu.

Wgrywanie produktów do sklepu jednak i może okazać się takim o to najbardziej uciążliwym zadaniem przy całym to tworzeniu Twojego sklepu na Facebooku. Jeżeli jednak i dysponujesz szerokim to asortymentem, ręczne wprowadzenie jego nazw, zdjęć, czy nawet i opisów z pewnością jednak i zajmie Ci to trochę czasu.

Author: prokat.pl